Informacja!

piątek, 6 października 2023

Drodzy czytelnicy, blog nadal jest aktywny! Cały czas tu jestem, piszcie do mnie, komentujcie! Na pewno odpowiem prędzej czy później. Możecie pisać formularzem do kontaktu (prawa kolumna, zaraz pod archiwum), w mailu albo w komentarzu. Będzie mi miło otrzymać waszą wiadomość!

Aoi ~

niedziela, 15 października 2017

Kilka słów od Aoi

Witam Serdeczne! 😄
Zapewne zastanawiacie się, co spowodowało tak długą przerwę w publikowany kolejnych rozdziałów i opowiadań. Otóż spieszę z wyjaśnieniami. W czasie tegorocznych wakacji przeprowadzałam się do nowego miasta. Złożyło się tak, że moje nowe miejsce zamieszkania jest bardzo daleko od poprzedniego, wobec tego cały proces przewożenia domowego dobytku pochłonął całkiem sporo czasu. Ten kto przechodził przez mozolny proces przeprowadzania się doskonale wie o czym mówię. 😉
Dodatkowo w tym roku zaczynam studia, co wiązało się z ogromną ilością stresu. Teraz, kiedy już nieco oswoiłam się z nową sytuacją i na nowo urządziłam mieszkanie zapełniając pustki rzeczami mojej rodziny, mogę spokojnie usiąść przy komputerze i wolnych chwilach ( których jakiś sposobem mam coraz mniej) pisać kolejne opowiadania. Nie mogę nic obiecać ale postaram się przynajmniej raz w tygodniu zamieścić tutaj kolejny rozdział lub coś nowego.

1 komentarz:

  1. Nieźle odjechany klimat tutaj jest. A to mieszkanie w tle jak z horroru Seven ;-)

    OdpowiedzUsuń