Informacja!

piątek, 6 października 2023

Drodzy czytelnicy, blog nadal jest aktywny! Cały czas tu jestem, piszcie do mnie, komentujcie! Na pewno odpowiem prędzej czy później. Możecie pisać formularzem do kontaktu (prawa kolumna, zaraz pod archiwum), w mailu albo w komentarzu. Będzie mi miło otrzymać waszą wiadomość!

Aoi ~

piątek, 8 grudnia 2017

Wprowadzenie

Witajcie.
Nie ważne jak się staram, dużo przyjemniejsze jest dla mnie pisanie nowych opowiadań niż kontynuowanie starych. Na starsze opowiadania muszę mieć humor, żeby je kontynuwać, zatem to jest powód tak rzadkiego wstawiania na przykład "Płomyczka" czy " Księcia".


Przedstawiam zupełnie nowe opowiadanie. :)

Miłej lektury





Dziś rozpoczynam moją tygodniową obserwację. W ramach projektu naukowego, postanowiłem obserwować zachowanie pewnego przedstawiciela gatunku ludzkiego, w jego naturalnym środowisku. Badaniom poddam okaz we wczesno-dojrzałej fazie rozwoju. Warto nadmienić, że obiekt niedawno wyfrunął spod ciepłych skrzydeł rodziców, zatem śmiało można powiedzieć, że dopiero rozpoczyna przygodę w prawdziwym świecie.
                Obserwację poprowadzę z ukrycia, tak by nie zaburzyć naturalnych zachować i nie narazić się na niepohamowane ataki agresji. Młode osobniki płci męskiej gatunku ludzkiego, szczególnie często cierpią na tego rodzaju zaburzenia, powodowanie wywołane są burzą hormonów, które powoli ulegają stabilizacji. Swoją uwagę poświęcę w szczególności sposobom spędzania czasu a także zwyczajom żywieniowym mojego obiektu. W miarę możliwości zbliżę się na odległość, która umożliwi mi swobodna działanie.
                Jak już wspominałem wcześniej, niezależnie od toku badań, nie zamierzam ujawniać ich prowadzenia. Jest to proces poddany utajnieniu, ujawnienie wyników nastąpi dopiero na koniec całego przedsięwzięcia.
                Wszelkie uwagi i komentarze proszę kierować do mnie tuż po zakończeniu. Możliwe jest również listowne kontaktowanie się ze mną, lub można zwyczajnie zapytać…

Sasuke Uchiha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz