Informacja!

piątek, 6 października 2023

Drodzy czytelnicy, blog nadal jest aktywny! Cały czas tu jestem, piszcie do mnie, komentujcie! Na pewno odpowiem prędzej czy później. Możecie pisać formularzem do kontaktu (prawa kolumna, zaraz pod archiwum), w mailu albo w komentarzu. Będzie mi miło otrzymać waszą wiadomość!

Aoi ~

wtorek, 17 maja 2016

~II~


Kolejny do kolekcji " krótkie ale ciekawe."
~ Aoi ~



Jest wspaniały, pyszny i ciepły. Rozpływa się w ustach... Sprawia, że podniebienie eksploduje barwą smaków. Gdyby tylko każdemu było dane skosztować takich wspaniałości. Z każdym kęsem jest coraz lepszy, taki.... Taki karmelowy!
Idealny, ah, idealny w konsystencji, w dotyku i zapachu.
Aż dziw, że nikt wcześniej nie odkrył cudu jakim teraz się raczę.
Aż ślinka napływa do ust, a nawet z nich wypływa!
Powinienem to opatentować, wtedy cały świat znajdzie się w moim władaniu!
Każdy kupi mój produkt i podbije dzięki temu światowy rynek!
- Ej, Sasuke, obudź się - jakiś głos wyrwał mnie z rozmarzenia. - Obśliniłeś cały stół.

1 komentarz:

  1. Hej,
    to było boskie, cały stół obślinił... więcej poproszę...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń