Informacja!

piątek, 6 października 2023

Drodzy czytelnicy, blog nadal jest aktywny! Cały czas tu jestem, piszcie do mnie, komentujcie! Na pewno odpowiem prędzej czy później. Możecie pisać formularzem do kontaktu (prawa kolumna, zaraz pod archiwum), w mailu albo w komentarzu. Będzie mi miło otrzymać waszą wiadomość!

Aoi ~

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Podsumowanie

Witajcie!

Dzisiaj krótkie podsumowanie całego roku! Od lipca rozdziały pojawiają się regularnie, co uważam za ogromny sukces. Mimo natłoku wszystkich spraw codziennych udało mi się zachować systematyczność. Hej! Nawet założyłam kanał na youtube. Jestem zadowolona. Czasami rozdziały cieszyły się większym zainteresowaniem (mam na myśli głównie "Księcia Ciemności" i "Idealnego mężczyznę"), czasem mniejszym (hm. sądzę, że "Badania").
Dziękuję Wam, że byliście tu ze mną przez cały rok.
Życzę Wam udanego sylwestra! I spełnienia marzeń w Nowym Roku. Niech to będzie dobry rok dla nas wszystkich.
~~Aoi~~

4 komentarze:

  1. Udanego Nowego Roku, żeby wszystkie Twoje plany i marzenia się spełniły! Dużo weny i pociechy z tworzenia❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Nowy Rok był jeszcze lepszy♥
    -dziekuje albo właściwie dziekujemy ze Jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, aż się wzruszyłam! Dziękuję i wzajemnie! <3

      Usuń